وبلاگ پویانگار

گزارش سال اسنپ؛ از درآمد ۴۰۹ میلیونی یک راننده تا ۵ هزار کیلومتر سفر درون‌شهری یک کاربر

سال گذشته یکی از کاربران اسنپ‌خودرو سه هزار و ۵۰۶ سفر با این برنامه رفته و ۳۸ میلیون و ۶۱۱ هزار تومان برای این سفرها هزینه کرده است.

گزارش سالانه اسنپ نشان می‌دهد که رکورد تعداد سفرهای اسنپ‌خودرو در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰، ۳۳ درصد رشد داشته است.

اسنپ گزارش سالانه خود را با آمارهایی از سفرها و شرایطشان منتشر کرده و بر اساس آن محبوب‌ترین سرویس اسنپ، اسنپ خودرو است.

پرسفرترین کاربر اسنپ‌خودرو، در مجموع چهار هزار و ۹۱۲ کیلومتر با این برنامه سفر کرده و بیش از ۳۸ میلیون تومان برای این سفرها هزینه کرده است.

به طور میانگین رانندگان اسنپ‌خودرو در صورتی که تمام وقت کار کرده باشند در سال گذشته ۱۶ میلیون تومان و در صورت کار پاره‌وقت چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان درآمد داشتند.

۹۷ درصد رانندگان اسنپ‌خودرو مرد و فقط ۳ درصد زن هستند. بیشترین درآمد را یک راننده تهرانی پس از هشت هزار و ۹۹۳ سفر در سال گذشته داشت. مجموع درآمد او ۴۰۹ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۵۰۰ تومان بوده است. اما فعال‌ترین راننده سال گذشته، یک راننده از ایلام بوده که بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ سفر داشته است.

راننده دیگری از تهران بیشترین تعداد سفرهای بین ساعت ۹ شب تا ۴ صبح را داشته و عنوان شب‌روترین راننده را با بیش از پنج هزار سفر گرفته است. همچنین راننده‌ای از تبریز توانسته بیشترین تعداد سفر را با رفتار محترمانه و خودروی تمیز و خوشبو به نام خود ثبت کند.

سال گذشته از کل سفرهای اسنپ، بیش از ۶۲۶ میلیون سفر لغو شد. ۲۰ درصد از این میزان را راننده‌ها و ۸۰ درصد را مسافران لغو کردند. در یک دسته‌بندی مشخص شد که راننده‌ها بیشتر از مسافران پس از رسیدن به مبدا سفر را لغو می‌کنند. این موضوع احتمالا به دلیل دیر آمدن مسافر است. درصد بالایی از سفرهای لغوشده پیش از قبول درخواست لغو شده‌اند.

اسنپ‌باکس سال گذشته بیش از ۵۶ میلیون سفر داشته و بیش از ۵۵ میلیون بسته جابجا کرده که حدود ۲۰۰ هزارتا از سفرهایش از نیمه‌شب تا ۶ صبح بوده است.

فعال‌ترین راننده اسنپ‌باکس، راننده‌ای از شیراز بود که بیش از ۱۲ هزار سفر در سال ۱۴۰۱ انجام داد و حدود ۲۵ هزار کیلومتر رانندگی کرد. پرسفرترین کاربر اسنپ‌باکس هم ۲۲ هزار و ۵۰۰ سفر به نام خود ثبت کرده است.

در سرویس اسباب‌کشی اسنپ در سال گذشته ۲۶۶ هزار طبقه بار جابجا شد، یعنی ۹۰ برابر قله اورست. ۲۲۸ هزار و ۴۳۹ وسیله‌ای که در این سرویس جابجا شدند بسیار سنگین بودند.

۲۶ درصد کاربرانی که از سرویس وانت اسنپ استفاده کردند، می‌خواستند بسته‌های مربوط به کسب و کارشان را جابجا کنند. یک نفر با یک هزار و ۳۴۱ سفر پردرخواست‌ترین کاربر در سرویس وانت بود. میزان خسارتی که اسنپ‌باکس سال گذشته بابت خسارت‌های وارد شده حین انجام سفر پرداخت کرده یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بوده است.

در سال ۱۴۰۱ همچنین یک میلیون مسافر با اسنپ‌بایک جابجا شدند و یک کاربر با ۹۰۰ سفر و طی کردن دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر بیشترین سفر را به نام خود ثبت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x